czwartek, 8 grudnia 2011

Prolink

,
Do prolinka przystąpiłem jeszcze jakieś trzy miesiące przed założeniem tego bloga, wtedy moim głównym celem było sprawdzenie tego systemu i napisanie małej recenzji na jego temat dla znajomego, który chciał zareklamować swój link polecający ale nie miał weny na odpowiedni wpis.
Już wtedy chciałem założyć sobie jakiś cel i dużo myślałem nad założeniem bloga o takiej tematyce.
Testowo więc podpiąłem sobie 5 starych domen z jakimiś martwymi serwisami, na których ruch nie przekraczał 10/20 uu dziennie. Jak się okazało wiele z nich po ostatniej aktualizacji dostało PR co wpływa mi teraz na większe zainteresowanie wśród reklamodawców.



W ciągu 48 h moje serwisy zostały zaakceptowane, więc zabrałem się do instalacji skryptów. Tutaj .... małe rozczarowanie ;-(. Mimo instrukcji instalacji dla większości popularnych skryptów, mocno się napociłem by uruchomić wszystko na moich serwisach ( na wordpressie wyskakiwał mi jakiś błąd, z którym długo sobie nie mogłem poradzić a jak się później okazało rozwiązanie było banalne natomiast jeżeli chodzi o phpbb by przemo trzeba było kombinować ) ale w końcu misja zakończyła się powodzeniem.

Z tego miejsca chciałbym pochwalić obsługę prolinka, która działa bardzo dobrze. Na wszystkie moje pytania dostawałem odpowiedź w ciągu max 24h, co napewno wpływa na zdrowe relacje na linii użytkownik - > administrator.

Wydaje mi się , że jedynym minusem systemu jest sama akceptacja serwisów , która przychodzi czasami dość mozolnie. Brak jest jakiejkolwiek informacji na temat odrzucenia podania o przyjęcie domeny do systemu ( u mnie cały czas widnieje napis "Oczekuje na akceptacje administratora" ). Bardzo przydała by się też informacja na temat , dlaczego dany serwis został odrzucony. Kolejna sprawa to akceptacja linków na stronach.Musimy wykonywać ja manualnie bądź poczekać aż 48h na automatyczną akceptację ponieważ nie ma opcji zautomatyzowania tego procesu ( tutaj nie można powiedzieć ,że jest to minus systemu lecz fajnie by było jak by taka funkcja znalazła się w panelu ) .

Jeżeli chodzi o zarobki tutaj sprawa wygląda bardzo dobrze ;-).
Dzięki prolinkowi znowu opłaca się trzymać "martwe" serwisy na serwerze ponieważ i te z powrotem mogą generować dla nas zyski.
Obecnie sprzedałem 362 linki ( w cenach od 37 gr - 9 zł ) , z których większość jest co miesiąc odnawiana. W ten sposób można spokojnie sobie uzbierać na przedłużenie domeny czy opłacenie serwerka ;-)

A wy też zarabiacie w prolinku ?

0 komentarze to “Prolink”

Prześlij komentarz

 

Zarabianie w internecie, na blogu - porady, tricki Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger