wtorek, 31 stycznia 2012

Podsumowanie miesiąca

,
Ten miesiąc był pod względem aktywności działań na tym blogu i poniekąd też na innych bardzo słaby. Ze względu na zlecenia nie związane z tym projektem, które musiałem realizować nie bardzo miałem czas na jakieś wpisy na blogach, dlatego też postanowiłem kupić troszeczkę więcej niż zwykle co mnie drogo kosztowało.

Do celu upłynęło już 2,5 mc i coraz bardziej rozbudowuje swoje "cesarstwo internetowe" co będzie miało dość duże znaczenie na końcu mojego projektu, ponieważ zamierzam sprzedać wszystkie portale i doliczyć zysk ze sprzedaży do ogólnej puli zarobionych pieniędzy.

W poprzednim miesiącu moim głównym celem było nadanie odrobiny mocy temu portalowi, w tym miesiącu niestety lekko zmieniłem priorytety i muszę powiedzieć, że przez ten miesiąc nie robiłem kompletnie nic. Dlatego też pozycje klasyfikowały się następująco:



Cieszy mnie fakt, że ostatnio zaindexowały się linki, które nadały domenie Trust Rank co też pośrednio przełożyło się na pozycje oraz że liczba wykrytych przez Google backlinków dobiła do 4 500 ;-).

Przez ten czas do mojej bazy serwisów dołączyło:
- 1 blog tematyczny ( tutaj w niego włożyłem troszeczkę pieniążków i czasu ale wygląda chyba na to, że przesadziłem z linkami i Google nałożyło na mnie filtra ).
- 3 fora internetowe ( w tym 1 kupiłem )
- 1 portal internetowy, który także nabyłem na aukcji allegro
- 1 strona pod site

Zarobki, które będę publikował na blogu, to pieniążki które nie tak jak u innych blogerów, spoczywają na kontach programów partnerskich ( czyli w rzeczywistości nikt tych pieniążków nie może "dotknąć" , bo nie zlecił ich wypłaty, bądź jeszcze nie może tego zrobić ) ale fundusze , które przez cały miesiąc spływały na moje konto bankowe ( środki już wypłacone ).

Wszystko przedstawiało się następująco:

Po stronie przychodów:

  • Google Adsense - 12 zł ( duży spadek )
  • CPMprofit - 30
  • Sprzedaż artykułu na zaplecze - 160
                                      Razem: 202
Po stronie wydatków:

  • Opłata za serwer - 50
  • Kupno nowego serwera - 11,45
  • Kupno kodów do płatnych katalogów - 10
  • Kupno multikodów do seokatalogów - 105
  • Kupno domeny .com - 23
  • Kupno 2 stron internetowych - 200
  • Teksty - 170

    Razem ok. 570

    Niestety w tym miesiącu dużo, dużo w plecy ;-(, ale trzeba zaznaczyć ,że wszystkie pieniążki zainwestowałem w przyszłość.

    Bilans zarobków od początku celu:

    (296,90 zł + 200 zł) - 570 zł = -73,1
A jak tam u Was ?

2 komentarze to “Podsumowanie miesiąca”

  • 20 kwietnia 2012 14:12
    Koli says:

    Dokładnie, inwestycja jest najlepszym rozwiązaniem, Zastanawiam się właśnie nad kupnem czegoś, ale ciężko jakąś atrakcyjną ofertę znaleźć...

    delete
  • 6 kwietnia 2014 15:29
    Unknown says:

    Ja jednak wolę kupić hosting i własną nazwę domeny (minusem jest to, że kilka razy musiałem zwiększyć pakiet hosting, zachowaj mnie w reklamie), choć kilka małych blogi uruchomić na Bloggerze oraz wp. Jak dla mnie wp wygląda lepiej i jest bardziej przyjemny w użyciu. Dzięki.
    Opcje binarne Hedging Strategia

    delete

Prześlij komentarz

 

Zarabianie w internecie, na blogu - porady, tricki Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger