sobota, 31 grudnia 2011

Podsumowanie miesiąca

,
Dziś 31 grudnia 2011 roku, dzień w którym obserwuje nawet większe zamieszanie niż przed świętami, wszyscy z podniesionymi głowami maszerują w trzech kierunkach: - do fryzjera, - do monopolowego ;-)  - po fajerwerki. Kończy się rok 2011 i dla mnie jest to czas na pierwsze podsumowanie moich zarobków.

Co prawda do celu upłynęło już jakieś 1,5 mc ale w poprzednim miesiącu nie było co podsumowywać więc nawet takiego wpisu nie robiłem.
Okres ten natomiast był dla mnie bardzo pracowity. Było mnóstwo roboty ze stawianiem nowych serwisów, pisaniem treści, budowaniem zaplecza, linkowaniem wszystkiego i wykonywaniem zleceń.



Moim głównym celem było, nadanie jednak troszeczkę mocy, blogu na którym właśnie czytasz wpis, blogu z którego czerpie motywacje do dalszej pracy.
Bardzo cieszą mnie wszystkie komentarze pod wpisami, także komentujcie więcej ;-).

Przez okres miesiąca blog zdobył dokładnie 2 584 linki przychodzące, co przełożyło się następująco na jego pozycje w google:

Przez ten czas powstało także:

- 14 blogów zapleczowych ( zamkniętych precli )
- 3 blogi tematyczne
- 5 stron pod site

- 4 fora dyskusyjne ( Tutaj mi sie lekko "fuksło", ponieważ otrzymałem od kolegi bazy danych jego dawnych serwisów. Fora te co prawda są całkowicie umarłe, posiadają wygasłe domeny i "dosztukowany" przez mnie skrypt, mimo wszystko wg. mnie bardzo dobrze nadają się na serwisy zapleczowe oraz do podpięcia do prolinka ).

Zarobki, które będę publikował na blogu, to pieniążki które nie tak jak u innych blogerów, spoczywają na kontach programów partnerskich ( czyli w rzeczywistości nikt tych pieniążków nie może "dotknąć" , bo nie zlecił ich wypłaty, bądź jeszcze nie może tego zrobić ) ale fundusze , które przez cały miesiąc spływały na moje konto bankowe ( środki już wypłacone ).

Wszystko przedstawiało się następująco:

Po stronie przychodów:
  • 38,96 zł z Google AdSense 
  • 75 zł za wykupione 3 zlecenia dodawań do SeoKatalogów ( 150 sztuk, listę zbierałem w sieci 2 dni )
  • 234 zł z Prolinka
  • 40 zł za zlecenie postawienia wordpressów pod zaplecze
  • 126 zł za sprzedaż wpisów na moim świeżo postawionym zapleczu

    Całość zarobków wynosi więc: 513,96
Po stronie wydatków:
  • - 36,05 zł opłaty za rejestracje domen
  • - 29,52 zł opłaty za serwer
  • - 10 zł blast na fora
  • - 102,30 zł za kilka tekstów
  • - 40 zł kupno kilku linków

    Całość wydatków wynosi więc: - 217,86

Tak więc w pierszym miesiącu skończyłem na sporym plusie: 296,90 zł i jak na pierwszy miesiąc jestem z tego wyniku bardzo zadowolony ;-)

A jak to było u Was ?

4 komentarze to “Podsumowanie miesiąca”

  • 2 stycznia 2012 02:08

    Czym mierzysz liczbę linków przychodzących?

    delete
  • 2 stycznia 2012 09:40
    OceanFire says:

    Korzystam z Google dla Webmasterów

    delete
  • 17 stycznia 2012 07:29
    szkolajutra says:

    napisz, co robisz, że jesteś w stanie tak wiele linków uzyskać w ciągu miesiąca?

    delete
  • 26 stycznia 2012 05:52
    OceanFire says:

    To nie jest jakoś specjalnie dużo.
    Tak czy owak to temat na kolejny wpis

    delete

Prześlij komentarz

 

Zarabianie w internecie, na blogu - porady, tricki Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger