piątek, 25 listopada 2011

Blogowania początek !

,
Jak wspomniałem w ostatnim wpisie otworzyłem kilka stron zapleczowych, które pomogą mi w prowadzeniu ... no właśnie, czego ? Praktycznie rzecz biorąc jeszcze do tego wpisu nie mogłem się pochwalić żadną stroną, którą zbudowałem żeby osiągnąć mój cel.
Aby odnieść sukces musiałem to jak najszybciej zmienić. Została mi jeszcze 1 wolna domena , którą postanowiłem zagospodarować. Długo też nie zastanawiałem się nad skryptem - Wordpress, dlaczego ?:


- Łatwy dostęp do dobrych i darmowych szablonów,
- Duża wygoda użytkowania,
- W zależności od ustawienia reklam z reguły dość duża klikalność,
- Duży wybór wtyczek,
- Bardzo prężnie rozwijany kod,





- Częste aktualizacje,
- Dobra dla użytkownika licencja na użytkowanie skryptu,
- Nic nie płacimy za użytkowanie,
- Łatwość i szybkość indexowania przez Google,
- Dobry support,

Małe poprawki szablonu, kupno loga ( za grosze bo jego zrobienie kosztowało mnie ok 3 zł ) i blog jest praktycznie gotowy. Dobra, dobra ... a co z tekstami ? Tematykę wybrałem dość ciężką ;( Jej zalety są takie iż łatwo o dobry artykuł i całkiem niezły ruch natomiast sam CTR oraz CPC jest na kiepskim poziomie.

Przyszedł czas na reklamy ! xD ( czyli to co tygryski lubią najbardziej ). Tutaj jak narazie zastosowałem następujący mix:

- Google AdSense
- Prolink
- CPMprofit

Drugą podobną witrynę o takiej samej tematyce postanowiłem postawić na blogerze ;-) ( tam już umieściłem tylko AdSense) . W końcu przekonam się czy Google faworyzuje swoje strony pod względem premiowania pozycji ;].

0 komentarze to “Blogowania początek !”

Prześlij komentarz

 

Zarabianie w internecie, na blogu - porady, tricki Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger