czwartek, 24 listopada 2011

Zarabianie czas zacząć !

,
Pierwsze kroki są zawsze najtrudniejsze, także te w sieci. Myślę ,że dobrym sposobem aby minąć tą najtrudniejszą początkową barierę jest zakasanie rękawów i zabranie się do ostrej pracy.
Zbliża się koniec miesiąca fajnie więc by było już na tym pierwszym etapie zarobić jakieś pieniążki, tym bardziej że specjalnie do tego celu założyłem nowe konto bankowe ;). Ograniczę się w ten sposób od wydawania zarobionych pieniążków ( bo i tak czasami będzie trzeba postąpić ). Moje nowe konto w przeciwieństwie do starego ma małe oprocentowanie więc cyferki na koncie będą coraz większe.

Przez okres od założenia tego bloga do teraz nie siedziałem bezczynnie. Miałem w zanadrzu kilka starych domen regionalnych i seo hosting, postanowiłem je więc wykorzystać. Efektem moich działań stało się 9 stron zapleczowych ( prywatnych precelków ). Mam zamiar posłużyć się nimi bezpośrednio i pośrednio do zarobienia jakiejś kaski.






Po przez bezpośrednią metodę mam tutaj na myśli:
- sprzedaż artykułów pozycjonujących innym osobom
- sprzedaż linków pozycjonujących ( być może ułatwi mi to system prolink.pl )
- sprzedaż powierzchni reklamowych ( w różnych formach )

Pośrednia metoda polega na wykorzystaniu takiego zaplecza w celu podlinkowania własnych stron i co za tym idzie zwiększenia ich pozycji w Google ( co chyba nie muszę pisać do czego prowadzi ).

Może mi ktoś zarzucić , że jestem nie profesjonalny ponieważ postawiłem wszystkie zapleczówki w oparciu o jeden skrypt ( a jest nim Wordpress ) mimo wszystko zadbałem by posiadały one:

- Jak najmniejszą liczbę linków wychodzących ( zgodnie z licencją ,często także dla samego linka do Wordpress-a nadawałem atrybut rel="nofollow" ),
- Unikalność szablonów,
- Unikalność wszelkich schematów na stronie,
- Unikalność IP,
- Oraz wkońcu unikalność samych domen,

W planach mam także utworzenie w obrębie każdej z tych domen po 5 serwisów na subdomenach czyli postawienie kolejnych 45 wordpressów.
Samej konfiguracji w tym wpisie nie będę omawiał ,ponieważ zamierzam stworzyć w tym celu, jeden obszerniejszy post. Natomiast mam przed sobą jeszcze najtrudniejsze - podlinkowanie. Samo zaplecze bez linków do niego prowadzących nie jest nic warte, dlatego tak ważne jest aby w tym punkcie naprawdę się wysilić.
Osobiście jestem szczęśliwym właścicielem OmniAdd-a oraz ScrapeBox-a , które mam nadzieję, że mi ten proces lekko zautomatyzują.

Lekko podsumowując: Zaplecze już stoi , teraz lecę je non-stop scrapeboxem oraz OmniAddem ;)





0 komentarze to “Zarabianie czas zacząć !”

Prześlij komentarz

 

Zarabianie w internecie, na blogu - porady, tricki Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger